Dat moment waarvan ik wist dat ‘ie komen zou

sorry ik heb hier mijn eigen laptop niet, dus moet het met al eens geüploade foto’s doen haha


aka de lelijke titels-party
onder het motto ‘nog chaotischer dan ikzelf’ een extra kijkje achter de blog-schermen 

Mijn hoofd is soms net een soepketel, vol ideeën en inspiratie. Raakt hij te vol, dan loopt hij over. Maar, als de druk te hoog is, bijvoorbeeld door een deadline, dan stroomt hij ook over. (vergeef me de voedselmetafoor, het komt waarschijnlijk door al dat eten de afgelopen kerstdagen)
En dat is er nu een beetje aan de hand. Ik heb leuke ideeën voor verschillende posts, maar er zijn allerlei redenen waarom ik ze niet vandaag kan posten. Voor de ene moet ik eerst m’n kamer opruimen, voor de ander moet ik nog wat meer schrijven… Ik zit vol, vol, vól met projectjes en ideeën, maar ze zijn allemaal niet echt column-waardig.

Dus wat doe je dan, als je nog steeds trouw elke vrijdag een column probeert te posten? Oh well, je blogt over het hebben van de ideeën an sich. (Voor nieuwe lezers: mijn voornemen was om een jaar lang elke vrijdag een column te plaatsen, om mezelf uit te dagen. Maar da’s minder makkelijk dan het lijkt, vooral als je hoofd net zo’n chaos is als het mijne.)

Nu zat ik een beetje in een dilemma, want aan de ene kant wilde ik vandaag niet leeg laten, en aan de andere kant had ik niet echt een concreet plan. Ha. Zwaar leven.

Oké to the point (sorry sorry sorry dit is het meest warrige artikel dat ik ooit geschreven heb). DE PLANNEN. Ik heb besloten een tipje van de sluier te lichten, want hé, teasers zijn leuk en ik ben vrij enthousiast over al m’n blog-technische voornemens dus here we go:

– Ik ben bezig met een schrijfproject waarin ik nummers van Bastille omzet naar verhalen. En ik word daar zó blij van. Als ze allemaal klaar en geredigeerd zijn, zal ik ze hier ook delen en tussendoor zal ik er vast nog meer over praten want projectjes maken me enthousiast aaaaaah.
– Ik roep het nu al meer dan een jaar, maar binnenkort ga ik echt echt echt echt ECHT een vlogje maken. Tijdens de vakantie ben ik m’n kamer aan het pimpen. Ik wilde het eindproduct eigenlijk showen aan de hand van foto’s, maar natuurlijk is het horen van audiocommentaar ingesproken bij moi veel interessanter.

Oké, that’s it. Mijn goede voornemens, blogstyle. Dit zou wel eens mijn laatste post van 2013 kunnen zijn (AH! 2013 WAAR GA JE HÉÉN?!) dus alvast een fijn 2014 en cu later alligtor!

en nee, nee ik heb écht verantwoordelijk gedronken met de feestdagen en de rommeligheid van dit artikel is níet te wijten aan enige vorm van alcoholische consumptie. Dit is gewoon wat er gebeurt als je me om één uur ’s nachts een artikel laat schrijven. Nogmaals sorry voor de chaos, volgende keer zal het meer inhoudvol zijn. Beloofd.

2 gedachten over “Dat moment waarvan ik wist dat ‘ie komen zou

  1. Femke

    hihi, je blogtitel was zeker geinspireerd op ‘de dag die je wist dat zou komen’ (de geweldige zin uit het nog geweldigere koningslied). Je hebt me weer even laten lachen vandaag. Net zoals met je soepmetafoor. Bedankt :D

    Veel succes met ‘DE PLANNEN’

    liefs,
    Femke

Reacties zijn gesloten.