Meet Moby #2 – vakantiekiekjes uit de oude lomodoos

In augustus ging ik met m’n familie naar Frankrijk. Echt een van de lekkerste en meest relaxte vakanties ooit. We waren vlakbij Annecy, dus hebben lekker bij het meer liggen bakken in de zon. Aan de andere kant waren er de Franse Alpen, met chique wintersportplaatjes zoals Chamonix, en richting het noorden lag prachtstad Genève. Mijn trouwe vriend Moby de La Sardina vergezelde me op reis, en ging iedere dag mee naar de verschillende locaties. En dat heeft een hoop foto’s opgeleverd! Echterrrrr, zoals altijd met lomografie, zijn de kiekjes analoog. En ik als arme student heb geen (geld voor een) scanner, en ook geen tijd om alle foto’s thuis via de scanner handmatig te digitaliseren, zoals ik de vorige keer gedaan had.

Maar. Toen bedacht ik ineens dat ik het wel met m’n compact camera kon proberen. De foto’s zijn daardoor iets minder scherp, en dit is ook lang niet alles, maar hier al wel vast een voorproefje. Enjoy!

IMG_5160

Boven: de Franse Alpen. Let ook op die bergbeklimmers rechts onderin!
Onder: een bootje in de haven van Genève

IMG_5162

De Franse Alpen. Zo’n beetje het meest fotogenieke stukkie natuur dat ik ooit gezien heb

IMG_5163

Fotogeniek dus.

Nog meer sexy Alpen

IMG_5170

Bovenop een berg bij Chamonix

Ik ging met m’n moeder een “bergwandeling” maken. Dus wij super dapper en goed bepakt de berg op. Zijn we na vijf kilometer al uitgeput. Wat is dat zwáár zeg, damn. Echt. Iedereen onderschat het.

IMG_5172

Een mx’je van de bloemen op de grond en de berg

IMG_5174

Een bijzonder bewoonbaar huis vlakbij het meer van Annecy

Sjunevuuuh. Toevallig net op een moment dat er geen auto’s reden, haha.

Het stadje Annecy. Ook echt een dotje.

Ooooh. Wie sponsort me even en koopt een vliegticket naar Frankrijk voor in de kerstvakantie? c:

Annecyyy

Het meer zelf. Chille dagen en heerlijke herinneringen <3

On the road enzo.

Zwanenparty

Daken in Genève. Check ook even de fontein die rechts nog net boven het dak uitkomt.

Flowah powah

moar flowah powah

Russisch (?) kerkje

Le kerkje + lucht

Nog even op de berg.

Meer meer

Annecy dus. Zie het eens schattig zijn enzo.

En nog wat mooie gebouwen. Had ik al gezegd dat ik hou van mooie gebouwen?

Flippende camera’s en interessante lichtval

Een duik in dat water kan ik nu wel gebruiken, pfew

Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn profiel op de lomo-site, klik dan even hier!

4 gedachten over “Meet Moby #2 – vakantiekiekjes uit de oude lomodoos

  1. thestylesubmarine

    Oeeeeh zo mooi :3 dat water op die laatste foto is echt van een heel hoog ‘GIMME WAUWIE HEBBEN DROOL DROOL’ gehalte, haha.

Reacties zijn gesloten.