Ik ben een beetje druk

Tentamens. Ugh. En als het nou beperkt bleef tot die twee. Maar nee hoor, ik moet vandaag presenteren, en volgende week drie essays inleveren. In totaal 5k aan woorden. Ja, ik zie ouderejaars met hun ogen rollen, terugverlangend naar dat moment van ‘rust’, maar voor deze zielige eerstejaars is dat best veel in een weekje. Dus vandaar dat het hier een beetje stil is de laatste tijd. MAARRRRRR, na volgende week mag ik genieten van niet twee, niet drie, zelfs niet vier, maar VIJF weken vakantie. Jawel. Dus dan ben ik all yours <3

Om te vieren dat ze op Rock Werchter ’14 zullen staan, en om de radiostilte te verbreken, hier nog even TBK:

6 gedachten over “Ik ben een beetje druk

  1. Magali

    Ik snap echt niet hoe alle andere UC’s zoveel vakantie kunnen hebben! Ik heb 2 zielige weekjes :’) Jij ook succes met je finals, ik ben ook mega druk!

    1. Rosalie Berichtauteur

      Thanks! Ah, ja, da’s wel waar :) het vooruitzicht dat ik over een week gewoon helemaal KLAAR ben is echt heerlijk, pff. Succes met je tentamens!

Reacties zijn gesloten.