De Arctic Monkeys op Rock Werchter ’14 yes yes yessss

Heel misschien was het je al eens opgevallen, maar ik hou best wel heel heel héél erg veel van de Monkeys. En vanochtend werd bekend gemaakt dat m’n favoriete aapjes volgend jaar op Werchter staan. YESS.
Ik was sowieso al van plan om daar kaartjes voor te kopen, maar nú. Ik ga vechten voor die dingen. Zit aankomende zaterdag vanaf tien uur ’s morgens achter een laptopscherm op F5 te drukken, kop thee in de ene hand, bankpas in de ander.

Het enige wat m’n Werchter-experience nog beter zou kunnen maken, is een aanvulling van Bastille, Balthazar, Muse of Sigur Rós. Of the Black Keys omfg. stel je voor. the black keys. op een festival. OF KASABIAN. Jep. Kasabian zou me ook bijzonder happy maken. Maar verder ben ik niet zo veeleisend. AM is op zichzelf al voldoende om me tevreden te stellen :)

Ga jij ook naar Rock Werchter ’14? Of heb je een ander festival op het oog?

Update 5-12: vandaag zijn ook FRANZ FERDINAND, Pixies, MAJOR LAZER, Skrillex en TRIGGERFINER(!!!) bevestigd.

Oh
Mijn
GOD.

7 gedachten over “De Arctic Monkeys op Rock Werchter ’14 yes yes yessss

  1. Eva

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

    Maar tickets zijn niet zo snel uitverkocht hoor, dus f5en is hoogstwaarschijnlijk niet nodig.

      1. Rosalie Berichtauteur

        Ja maar dan ben ik ten minste voorbereid :’)) en ah, ja, het zal vast niet zó snel gaan, maar toch wil ik het niet riskeren.

  2. Dirk Baart

    Ik ga waarschijnlijk ook. Heb de Monkeys vorig jaar op Best Kept Secret gezien en was betoverd. Ook groot fan van Franz Ferdinand, en Bastille ga ik aankomende maart in de Heineken Music Hall zien. The Black Keys zijn vandaag bevestigd voor een festival in Polen, dus wie weet? Ik hoop verder enorm dat de geruchten van Arcade Fire, Jake Bugg en The 1975. Dan laat ik BKS’14 met alle liefde schieten voor Werchter. Alleen nog even aan het geld zien te komen natuurlijk.

    1. Rosalie Berichtauteur

      Oh daar was ik ook! En ik ga ook naar Bastille *high five’t* Ja, AM was echt geweldig op BKS. Ik hield al van ze voor ik ze live zag, maar daarna, wouw. Ik ben nu gewoon zwaar verliefd haha. Oeh, Jake Bugg zou ik ook helemaal niet erg vinden :3 ik wilde eerst inderdaad ook naar BKS14, omdat het vorig jaar zo tof was, maar nu ik de line-up zie van RW.. daar kan niet heel veel meer tegenop.

Reacties zijn gesloten.