Rosalie in the Big Apple pt. 1

NY_bewerkt-1

Miss Libby!

“Goh, wat een leuk leventje leidt die Rosalie,” was het commentaar van m’n moeders directeur. Ze vroeg of ze een dag vrij mocht, zodat ze mij en m’n vader naar het vliegveld kon brengen. Want we gingen naar NEW YORK OHJEAH. En ja, ik leid een leuk leventje (hierover later meer – als ik het niet vergeet). Maar daar hebben we het nu even niet over. Eerst NEW YORK YEAH.

Ik had er echt al ontzettend lang naar uitgekeken. In de vierde klas sloten we de deal: als ik het gym zou halen, nam m’n vader me als beloning een weekje mee naar New York. OKIDOKI!

IMG_4630Rule no. 1: New York is altijd druk. Deze foto is genomen vanuit de hotelkamer rond negen uur ’s ochtends. En nee, die auto’s staan niet geparkeerd. En nee, het was ook geen hoofdstraat. Gewoon een van de kleinere straatjes. IMG_4631En nu we het toch over foto’s vanuit de hotelkamer hebben… het uitzicht. Ja, gewoon even het Empire State Building enzo. In de boot, jongetje: "Mommy, I see a GIGANTIC propeller!" moeder: "Huh? Ohh you mean the wind mill!"  Aw, New York heeft één windmolen. That's cute en da's de enige reden dat ik deze foto heb genomen, pics or it didn't happen enzo In de boot:
jongetje: “Mommy, I see a GIGANTIC propeller!”
moeder: “Huh? Ohh you mean the wind mill!”
Aw, New York heeft één windmolen. That’s cute en da’s de enige reden dat ik deze foto heb genomen, pics or it didn’t happen enzo IJSJESSS YUMMIJSJESSS YUMM NYC is super sexy in de herfst NYC is super sexy in de herfst Meer sexy skyline. Ik ben echt een sucker voor glazen gebouwen, sorrayMeer sexy skyline. Ik ben echt een sucker voor glazen gebouwen, sorray HET IS EEN PIRATENBOOT OMGHET IS EEN PIRATENBOOT OMG New York, wat ben je toch een lekker dingNew York, wat ben je toch een lekker ding Ik weet niet precies wat het allemaal is, maar FOODZZZ!!!1Ik weet niet precies wat het allemaal is, maar FOODZZZ!!!1 De lokale kapper in Chinatown. In New York steek je een straat over en het voelt alsof je in een totaal andere stad bent beland. De lokale kapper in Chinatown. In New York steek je een straat over en het voelt alsof je in een totaal andere stad bent beland. IMG_4693De superduper bekende Brooklyn Bridge die je altijd in films ziet HeeHé die foto kennen we ergens van .. Jesh jesh, da’s m’n achtergrond!

Ennn dat was dag 1! Ik heb nog veeeel meer foto’s, volgende week meer!

7 gedachten over “Rosalie in the Big Apple pt. 1

  1. Katie Berichtauteur

    Thanks y’all! En ja, het is inderdaad echt een fotogenieke stad (: en herfst is ideaal – niet te warm, niet te koud, en ook niet supervol met toeristen, yayy.

Reacties zijn gesloten.