Linkruilen. Enzo.

Ik vind bewuste reclame voor andere blogs maken altijd een beetje suffig. Net als die “Leuk artikel. X [naam] van [blog].blogspot.com”-reacties. Leuk en aardig, maar het is nogal obvious dat je alleen maar reageert omdat je hoopt zelf wat clicks binnen te halen. Not cool.

Wat ik wel heel leuk vind, is een bannertje in m’n sidebar met blogs die ik zelf ook leuk vind. Dus bij deze een oproepje: mocht je een banner hebben, laat het even weten, dan kunnen we misschien even uitwisselen!

Dit is de mijne, trouwens. Ik ben er stiekem wel een beetje trots op, want m’n Photoshop-skills zijn nog niet echt toppie.
NY_bewerkt-1

En, ik heb een header yessss! Daar heb ik ook een soort banner van gemaakt die iets rustiger is:
NY2

Sorry voor dit semireclamepraatje, maar je mag wel reclame maken voor jezelf op je eigen blog toch? Toch?

8 gedachten over “Linkruilen. Enzo.

  1. thestylesubmarine

    Mijn linkruil is (nog?) niet met banners dus aan mij heb je niks (sorry :’)), maar ik vind je skills wel al heel fancy! Ik vind je huidige header ook mooi matchen-maar-niet-te met je achtergrond :)

    1. Katie Berichtauteur

      Ha ik heb er toen ooit ooit ooit zelf een voor je gemaakt (zie rechts). Dus je hebt er wel een, maar dan met mijn prachtige Photoshopskillzz. + ik had geen idee wat representatief was voor jou :’D maar maak er maar een keer een want deze is wat random haha. En thanks!

      1. thestylesubmarine

        Oh dat weet ik heheh (and I like iet), maar ik bedoelde het zo van: zelf heb ik op mijn linkruilplekje op mijn blog geen banners maar gewoon linkjes staan :)

Reacties zijn gesloten.