Dat moment

Ja. Dat dus.

Ja. Dat dus.

Ik kan een hoop hebben, ben best geduldig enzo. Maar DIT. 

OH

MON

DIEU

WHYYYYYYYYYYYYYYYY

Ben je twintig minuten bezig met lakken, wachten, lakken, wachten, ga je even een kopje thee zetten. Super voorzichtig natuurlijk, want je wil niet per ongeluk je nagellak verpesten door de trapleuning aan te raken of je kopje verkeerd vast te pakken. En dan bereik je zonder kleerscheuren (en met hier en daar een beetje geknoeide thee. Vasthouden zonder je nagels te raken is lastig, oké) je kamer, doe je de deur dicht, ga je ervoor zitten en SWOESJ in een onoplettend momentje knal je je nagel tegen je bureau. Dag dag gladde nagellak. Hallo lelijk bobbeltje.

En nee, ‘can’t unsee’. Nu ik weet dat het er zit, zie ik het er zitten. STEEDS.

Dus ik ga m’n nagellak maar even eraf halen (extra voorzichtig natuurlijk, ik wil mijn andere nagels niet verpesten op deze reddingsmissie) en dan de nagel herlakken. Ugh.

Ik ga proberen iedere week een column te schrijven, om m’n skills te verbeteren. Ik heb dit omgedoopt tot de 52 Columns Challenge. Klik hier voor meer.
7 gedachten over “Dat moment

  1. Magali

    Ik vind sneldrogende topcoat stom, het droogt té snel waardoor je met een dikke laag stroperige (en streperige) topcoat je hele mooie nagellak verpest. Ik gebruik een hele cheape van Essence, XXL shine oid, die droogt snel maar niet té snel en maakt het suuuper glanzend :D

    1. Eva

      Ik heb daar juist helemaal geen last van! Ik gebruik INM Out The Door en het droogt gewoon normaal op, maar dan 50000x sneller.

    1. Katie Berichtauteur

      Hahaha ja dat doe ik dus ook, behalve met naar de wc gaan :’D je en dit kopje thee dus, maar ik had het echt al vijf minuten laten drogen en dat leek me wel genoeg. Niet dus :c

Reacties zijn gesloten.