omg im such a common white gurl haha xo

b28aba42a62b239b5883d6f3249a3418

On Wednesdays we wear pink! / bron

M’n toffe blogmattie Rosanne van The Style Submarine postte pas haar antwoorden op de Common White Girl-tag, en toen kon ik het niet laten hem zelf ook eens in te vullen. Klik snel op “lees verder” als je wil lezen hoe stereotype ik ben xxx’

Favoriete Starbucks-drankje?

Oy, ik ben een arme student, ik drink filterkoffie. Al had ik pas wel een keer hun chocomelk met karamel, en dat was lekkoooor.

Hoe lang duurt het voor je klaar bent in de ochtend?

Als m’n college om negen uur begint: drie minuten.
Als m’n college op een minder goddeloos tijdstip begint: ongeveer een kwartiertje voor make-up en haar en what-have-you, daarna een half uur ontbijt (met filterkoffie).

Hoeveel selfies maak je op een dag per maand?

Hooguit één, ik ben niet echt fotogeniek.

Hoeveel Instragram-foto’s en -followers heb je?

20, 9. Ik probeer actiever te blijven, maar tot zover is het me nog niet echt gelukt (laatste foto heb ik negen weken terug geplaatst)

Zeg je wel eens “LOL” of “OMG” hardop?

Néé, dat is so 2012

Draag je kledingstukken wel eens vaker dan één keer?

Eh ja?

Oké. Sorry. Maar een Starbuckfotootje van Weheartit kon niet in dit artikel ontbreken. / bron

Ben je racistisch?

Ik probeer me bewust te zijn van mijn privileges en taalgebruik, maar ik kan niet garanderen dat ik nog nooit iemand in onwetendheid gekwetst heb. Dat het niet je intentie is racistisch te zijn of dat je jezelf niet als racistisch beschouwt, wil niet zeggen dat je niet eens een foutje kan hebben gemaakt. Een mens is niet van zichzelf racistisch, maar bepaald gedrag kan racistisch zijn. Ik denk dat iedereen wel eens (per ongeluk) racistisch geweest is, ook al was het absoluut niet de bedoeling en zijn ze open-minded etc., omdat het gewoon onmogelijk is om je vollédig in een ander in te leven.

Instagram, twitter of tumblr?

Tumblr!

Wat doe je het grootste deel van je tijd?

Hmmm, ik heb 16 uur per week college en daarnaast moet ik een hoop lezen en schrijven voor de uni. Verder sociale stuff en slapen. En rondhangen op internet.

Wie is je favoriete Youtuber?

Danisnotonfire.

Hoe vaak doe je je nagels?

Eigenlijk zijn ze bijna altijd gelakt, tenzij ik het ene kleurtje eraf heb gehaald en m’n nagels even “rust” geef. Ik heb een hekel aan onverzorgde nagels, dus ben er nogal mee bezig.

Ben je een shopaholic?

Volgens mij ben ik aardig gemiddeld wat shoppen betreft.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?

1¾ – de eerste keer heb ik het begin gemist.

Heb je veel kleren?

Ja. Maar ik draag hooguit de helft.

Maak je een foto van je eten voor je het opeet?

Nee, tenzij het er fancy uitziet en ik even een hipster-Instagrammomentje heb.

Draag je elke dag make-up?

Ja.

Hoe stijl je je haar?

Ik haal er een borstel doorheen en dan zit het meestal goed. Mijn haar is erg dik, dus er is niet al te veel mee te beginnen. Ik verzorg het met haarserum, en dat is eigenlijk voldoende.

Zie je er altijd “presentable” uit?

Meestal wel, tenzij ik een studeerdagje heb.

Ik denk dat we hieruit kunnen concluderen dat ik niet heel erg aan het stereotype voldoe (surprise!!11!). Ik ben een beetje te lui om mensen te taggen en wil ook niemand zich verplicht laten voelen de lijst over te nemen, maar mocht je het een leuke tag vinden, voel je dan vrij hem ook een in te vullen!

4 gedachten over “omg im such a common white gurl haha xo

Reacties zijn gesloten.