De 52 Columns Challenge

52columns_bewerkt-1

Wie wordt er nou niet blij van een uitdaging op z’n tijd? Omdat mijn column-skills nog niet echt toppie zijn, heb ik me voorgenomen om de komende tijd te proberen elke week een column te schrijven, en dit een jaar lang. Ik schrijf wel eens wat, maar meestal verwijder ik het weer omdat ik het niet goed genoeg vind. Aangezien ik nu van mezelf weet dat de meeste columns in de prullenbak eindigen, probeer ik het eigenlijk niet eens meer. Dat vind ik wel jammer, dus vandaar dat dit een soort stok achter de deur gaat vormen. Maarrrrrr – dit betekent ook dat de kwaliteit niet altijd je-van-het zal zijn. Waarom ik ze alsnog post? Om mezelf toch te DWINGEN door te gaan, te blijven oefenen en te verbeteren, zodat ik na een tijdje misschien niet meer de neiging heb ze meteen te verwijderen. Voel je vrij mee te doen met dit avontuurtje!

Als alles volgens plan verloopt, kun je de komende tijd iedere vrijdag een column bewonderen.  

4 gedachten over “De 52 Columns Challenge

    1. Katie Berichtauteur

      Oeff ik denk dat ik al blij ben als ik steeds een onderwerp kan vinden, haha. Maar misschien dat ik het later wat spicy’er maak, met een thema op z’n tijd (een maand dit of drie keer dat). Voor nu ga ik gewoon beginnen en zien hoe het loopt. Leuk dat je het ook wil proberen :D

      1. Katie Berichtauteur

        Bevalt me wel goed, eigenlijk! Ik denk dat ik de juiste keus heb gemaakt (: en vind ik prima, maar volgens mij hebben we elkaar niet op Facebook :’D voel je vrij me toe te voegen though, we hebben vast wel een gemeenschappelijke vriend.

Reacties zijn gesloten.