Album of the Week: Swim Deep – Where the Heaven Are We

Swim-Deep-Announce-Debut-AlbumAhhh Swim Deep, een mix van herinneringen, zomergevoelens en algehele chillieness. Ik heb ze live gezien op Best Kept Secret, en sindsdien ben ik fan. Maandag kwam eindelijk hun debuutalbum uit! Drie keer raden wat de afgelopen dagen bij mij op replay stond…

Swim Deep klinkt nieuw en verfrissend, maar tegelijkertijd op een bepaalde manier bekend en vertrouwd, en welk nummer ik ook luister, ik word er zo vrolijk van.

M’n persoonlijke faves:
King City
Honey
She Changes the Weather

2 gedachten over “Album of the Week: Swim Deep – Where the Heaven Are We

  1. Dirk Baart

    Echt grappig dat we zo ongeveer exact dezelfde muzieksmaak hebben! Mijn eerste blogbericht was een recensie over Where The Heaven Are We, ik ben verslaafd aan Arctic Monkeys en ga m’n site binnenkort verrijken met een stuk over de heruitgave van Bastille’s geweldige album! Je hebt er een follower bij ;)

    1. Rosalie Berichtauteur

      Haha damn wat toevallig. Ik kom niet vaak mensen tegen die zo erg hetzelfde luisteren als ik. En welkom, enjoy your stay :)

Reacties zijn gesloten.