Meet Moby

sardina

Moby kwam een weekje geleden aan via de post en toen heb ik hem meteen enthousiast overal mee naartoe genomen, waardoor m’n eerste rolletje ook al ontwikkeld en wel naast me ligt. Helaas was ik nog niet erg praktisch met het rewinden van het rolletje, dus er zijn een paar foto’s verloren gegaan, maar that’s life (en die fout maak ik ook nooit meer). Klik op ‘lees verder’ om wat kiekjes te zien die wel gelukt zijn.

Scan0002

Er gebeurde ~iets~ (foutje van de ontwikkelaar? foutje van mij? te veel licht? idk) maar ik vind het ~iets~ we wel tof uitzien.

Scan0003

Lelies in de beek/vijver/whatever vlakbij m’n huis

Scan0008

Ik ging een dagje naar Amsterdam met de trein. Zoals de ingewijden weten: trein+Katie=slechte combinatie. Dus natuurlijk had ik m’n trein net gemist en kon ik een halfuur genieten van een uitgestorven station op de vroege morgen.

Scan0004

Amsterdam telt zo veel mooie gebouwen!

Scan0009

… en fietsen

Scan0010
Scan0014


Scan0015


Scan0016

Scan0012

De terugweg was haast eenzamer dan de heenweg, maar mij hoor je niet klagen, want ik had ultieme rust terwijl ik genoot van de Arctic Monkeys (en intussen m’n rolletje wilde vervangen, wat dus toch niet helemaal een succes was).

Moby is een La Sardina Möbius, en voor deze foto’s heb ik een ISO van 100 gebruikt. Er zit nu een (alweer bijna vol) ISO 200-filmpje in Moby, dus binnenkort meer!

4 gedachten over “Meet Moby

  1. Alisa

    Echt gave foto’s en wat een leuke naam voor je La Sardina! Ik moet ook een naam verzinnen voor mijn Diana Mini :) Super leuke blog trouwens!

Reacties zijn gesloten.