Pretty Etsy’tjes

Etsy is dé site om je creatieve uitspattingen op te verkopen. Van sieraden tot hondenmanden tot schoenenrekken, je kan het allemaal op Etsy vinden. Nu is het vaak handmade en wordt het vanuit Narnia overgevlogen (en dus ****duur), maar als je zelf een beetje creatief bent, doe je wat inspiratie op en ga je lekker zelf DIY’en op een luie zondag. Hier wat inspiratie uit de opberghoek:


De Jewelry Organizer van Design Sea. Dit is ideaal! Ik gooi m’n sieraden altijd maar in een bak, en vergeet daardoor de helft van m’n accessoires (en als ik er wel aan denk, moet ik de hele bak op de kop zetten, ben ik een kwartier knopen aan het verwijderen en mis ik m’n bus). Door zoiets te maken (of kopen, voor zo’n 60 pegels is-ie de jouwe) kun je fijn je meest precious bezittingen uitstallen. Me likey. De haakjes zijn wel te vinden bij de bouwwinkel, en je zou een mooie houten lijst van de Kringloop kunnen gebruiken om die haakjes in te slaan. Of je gaat in de weer met stukken hout.


Een soort boekenhanger van OldAndCold. Als ultieme boekenfreak met te veel boeken zoek ik altijd naar nieuwe en originele manieren om m’n schatjes op te bergen. Pas stuurde een mede-boekenliefhebber een linkje naar deze ‘hanger’ en wouw. Hij is helaas wat aan de prijzige kant.

Alternatief dagboek van 1canoe2. Per dag heb je een papiertje, en daarop kun je ieder jaar schrijven hoe je dag was. Dat klinkt als een ideaal dagboek voor mij, want ik haat het om hele verhalen aan mezelf op te hangen, maar vind het heerlijk om terug te kijken hoe ik het gehad heb.


Leuke kapstokjes van bluebirdheaven. Deze zijn ook makkelijk zelf te maken, en ook leuk voor je mooiste sieraden of als sleutel’kast’.

Alle rechten van de foto’s gaan naar de makers, die je kunt vinden via de links. 

